?

Log in

we're like a band [entries|archive|friends|userinfo]
cts_backstage

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Mar. 26th, 2004|03:17 pm]
cts_backstage

yourlivewire
saturday sounds okay to me for a band meeting, but i don't know about having it at my house, because a) i have dance and a birthday party of my cousin's to attend and b) i doubt my parents will be crazy about people suddenly coming over to hang out. when my dad gets back from wherever he is right now i'll ask him what's up (and if i can not go to dance tomorrow, because i'm really exhausted and want to sleep in). he might say it's fine, if not, i don't know. :/ i'll be at the play tonight so leave me a message on my cell phone if you can (this is applying to whoever's not going, and i think 3/4's of us are), and i'll try to call back.

ummmm. what else did i want to say? i guess that's it.

love car

PS: Intrests: guitar masturbation

i hate you all. ;)
linkpost comment

blarg [Mar. 26th, 2004|02:56 pm]
cts_backstage

kornasylum118
[mood |crazycrazy]

guys, i'm having issues working around mommy's schedule. like... she wants me to hang tomorrow with her and her g/f.

ok... i just discussed it with the almighty mother. how bout, someone's house (in denville for the sake of both sarah and me) from 1:30 till 4:30. k?

and now since i'm hungry. i'm gonna go eat with mommy and letty. fun fun. i got an amp for my guitar!!!! weeeee!!!! i'll bring everything tomorrow, and see ya'll wherever.
linkpost comment

(no subject) [Mar. 25th, 2004|10:48 pm]
cts_backstage

jabberwocky23
[music |the libertines]

i am a cts whore. so i made us some interests and a to-do list. it is tight.

see y'all on saturday, whatever we decide to do. my guitar is eagerly awaiting our reunion.

<3 <3 <3
me
linkpost comment

haha... i had a brain fart you guys... [Mar. 25th, 2004|09:30 pm]
cts_backstage

kornasylum118
[mood |happyhappy]

i totally forgot how to post in a community, even though i did it earlier today... duh... and i was all... AH, gotta go to the help thingy! damn... i'm such an airhead sometimes...

okie dokes. saturday, i work 5:30-10:-something. so, before then is fine. someone post in a house they randomly volunteer, and the time will beeither 12:30 (or 1:00) till 4:30 ish. how's that time frame? we can work around that. basically... a lot of time togather... more than 3 hrs is good, cuz i just miss you guys and wanna hang... and practice... and hang... and tune. lol. i definitely just read the interests... LOL!!!!!! ok... chair turned sideways is an interest? does that mean someone else has that?

well... they can be stupid about it SO THERE. lol. i'm in such a good mood, night night guys.
link3 comments|post comment

my turn in cts-land [Mar. 25th, 2004|06:28 pm]
cts_backstage

jabberwocky23
[mood |ecstaticecstatic]
[music |the polyphonic spree (why??)]

first of all:
I'M SOOOOOO EXCITED!!!

ok. so anyway. my schedule has been hell of hectic recently, so if we want to make plans, we should try to make them as far in advance as possible. this weekend isn't the best for me, since tomorrow night is the musical, and then on saturday i'm going into the city (not sure when i'll be home). and then there's always homework. yuck. as of right now i'm totally free the weekend after, aside from carlee's debut at the variety show (yaaaaayyyy!!!)
EDIT: my plans for saturday just got cancelled. so saturday is very good for me, but i'm probably rescheduling for next saturday. so basically it just got switched.

i'm with meredith on the whole whips thing. we need to:
-learn our instruments (or, at least, get three chords down)
-learn a cover (just so we can prove to ourselves that we can play together!)
-write songs (duh)
-get famous
hey sarah...we should make this a 'to do' list.

much love,
casey
link1 comment|post comment

so... how do i do this...? [Mar. 25th, 2004|11:07 am]
cts_backstage

kornasylum118
[mood |excitedexcited]

i have no idea if i'm updating this right... yes... anyway

HIIIIIII!!!!!!!!

Wait...Allie wants to say something...*ahem* *dusts off shoulders* *ahhgghgheawhigfesja;or*....*ahem*
"I.....have to pee."

haha. anyway... yes... i'm aware this is cts. so... i agree with carlee on that whole meeting thing. i'm pretty sure i'm free saturday... i think i work 5-10. sunday, i don't know yet.

and carlee, i'm working next friday and not allowed to request off. it's too late, cuz i didn't tell them sooner. they made the schedules yesterday and post them tomorrow. *blargh* i'm sorry! but congrats!!!!!!!! you gotta tell me everything you're doing in it. and... yes. *broken thoughts*

so, i'll get out the whips again... i mean... i think i found us a drummer, i just have to call her back again, cuz i haven't seen her in awhile, and find out if she's still interested.

yup... so, i miss you guys muchly... :-D and i'll ttyl. cuz i'm in class now and gotta go. byebye
linkpost comment

(no subject) [Mar. 24th, 2004|10:17 pm]
cts_backstage

yourlivewire
i guess i'll make the first post, if that's okay. if it's not, let me know.

i think we all need to have a meeting or something. we all need to talk. it feels like a lot has changed since last year and i don't like it. things need to be said by everyone. plus, we need to start practicing again. (except me, who needs to start practicing. because i suck.)

anyway, does everyone agree? and if so, what time, what day, ect.

by the way, i made the variety show if anyone wants to see me in it. it's next friday and tickets are six dollars (get them through me 'cause i have to sell five).

i'd better go 'cause dad's yelling a me, but yeah. i hope it's alright that i did this.

love carlee
linkpost comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | later ]